Dagen idag..



Idag har vi varit på Öppna förskolans julavslutning. Jim träffade tomten igen. Han gick fram helt själv och hämtade sitt paket!  Så duktig kille, mammas lilla hjärta!

Vi åkte pulka till och från Öppnis, det tycker Jim alltid är lika kul :)



Sen efter det, hade jag en lite hemlig grej på gång. Var iväg en timme, men det gick sådär enligt mig. Får se vad som händer nästa vecka helt enkelt..

Gissa vart jag var på väg, Jönköping 162, men bara 11 till Oskarström.... 




Ikväll har min underbara vän Katarina sin fest i Trollhättan.... Det känns sådär att inte kunna vara med, men denna helgen är omöjlig att komma från ett par dagar. Jobbar ju hela helgen och imorgon åker min son till sin pappa för umgänge.
Jag får trösta mig med att det är personalfest med jobbet imorgon. Det blir bowling och mat.
Vi är bara fyra på mitt jobb och Nathalie ska inte med, så det blir jag och grabbarna !!




Kommentarer
Postat av: Katarina

Det var en underbar kväll i fredags, jag hade fantastiskt kul! Roliga människor, supergod mat (smörgåstårta som jag inte kan ta åt mig äran för, men kladdkaka garnerad med grädde o jordgubbar som jag hade bakat :P ) och så hade jag gjort ett musikquiz med bara låtar från mina 25 år! :P



Supersynd att du inte kunde vara med!! Men det tar vi igen en annan gång, eller hur!? :D



kraaam från ett trollhättan i totalt snökaos

2010-12-19 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0