Det sociala livet

Efter en brutal separation för ungefär två år sedan så har jag mest suttit hemma på kvällarna hos min son.
Detta har till viss del varit helt självvalt. Jag ville vara för mig själv helt enkelt, inte behöva tänka på någon annan, och framför allt bara komma till ro och hitta mig själv igen.

Åhhh  va rätt jag hade att detta skulle göra gott för mig!

Just precis nu har mitt självförtroende blivit på topp.
Jag har självinsikt, vilket är viktigt.
Min tillit till mig själv är sju resor bättre.
Jag vet nu vad jag vill med vissa saker och hur jag kan förändra det!

Så två år av mitt liv var verkligen värt det! Ta ingen skit!

Här kommer en bild från när jag och Jennie var ute för nån vecka sedan. Hade superskoj!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0