Mat= Kondomer?

Eftersom jag jobbar i butik så träffar man varje dag olika typer av människor och det händer uppenbarligen en del roliga grejer. Här kommer en:

Igår hade jag en kund, en man ca 35-40 år, som tappade sin inköpslista vid kassan.
Jag tar upp den för att gå ut på perkeringen och ge honom den. Kunde inte låta bli att fastna för en grej som stod på listan...
Listan var uppdelad i två delar, kolumner med streck mellan, prydligt gjort för en man i 35 års åldern ;)  Första delen stod det Julklappar och andra delen stod det Mat.  I kolumnen för mat stod det Kondomer!!!

Är mat kondomer?
Har han skrivit i fel kolumn?
Om han nu har skrivit i fel kolumn, vem skulle då få kondomer i julklapp?
Eller... kan man använda kondomer i nån form av matlagning?

Stackars man som tappade sin inköpslista, jag sprang genast efter och gav honom den. 
Tänk om han glömmer att köpa kondomer!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Ericson

Hahahaha!!



Kramar!!

2010-12-15 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0