Underbara helg!

...Eller ja...  den startade inte så bra först. Men å andra sidan kunde den bara bli bättre, och det blev den!

Fick vara hemma med Jim på fredagen då han hade febergräns och hostade sig igenom stort sett hela natten till fredagen. Lite förkyld var han också.
Sen vid lunch så fick jag ett sms från *censur*   ;)  om en lunch på Eurostop. Givetvis åkte jag dit. (Han är ju trevlig och så.. host host) 
 Tog Jim med mig, men Jim tyckte det var roligare att leka runt bland stolarna, han åt ingenting! ja ja.. så är det ibland.
Hann inte mer än att komma hem så ringde telefonen. Sökt nytt jobb och ska dit på intervju nästa vecka!  Äntligen!

På lördagen lämnade jag Jim till mormor och åkte upp på en hastigt påkommen blixtvisit till Trollhättan för att träffa mina underbara vänner Katarina och Niklas.
Vi var på överby och shoppade, sen på kvällen gjorde Katarina Indisk mat till oss, Sååå gott var det! Det var en mysig kväll med god mat, trevligt sällskap, drinkar och gott bubbel.
Katarina fick världens energi på kvällen och fixade denna bloggen till mig. TACK!
Hon är så himla kreativ, jag får sån energi när jag ser allt hon sysslar med. målar tavlor, fotograferar mm. Hon är helt underbar!

Imorse (3e advent idag) fick jag sova så länge jag ville, när jag väl vaknade så hörde man Niklas spela lite gitarr på morgonkvisten, så mysigt.
Solen sken också... Gick upp till dukat frukostbord, såg ut som dom plockat ut allt ur kylen :)  Gott!  Jag älskar frukost.
Passade på att åka inom Upphärad på vägen hemåt igen. Hälsade på några andra goa vänner, Pia och Niklas.
Niklas tar hand om min bil, så himla snällt!  Han kollade min olja och fyllde på spolarvätska  :) Fikade lite och snackde lite skit, sen åkte jag hem till Halmstad igen.
Jim blev nog glad när jag kom hem igen, fick massa kramar och pussar.
Här kommer lite bilder:
Niklas och Katarina3e Advent idag!


Den ena bilden blev pytteliten, varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0