Bilder från gårdagen.



Här är en liten del av rimmen från igår. Det första var till min syster, innehållande salt lakrits som inte finns i London.
Det andra var till min mammma innehållande kläder och en sjal.



Mamma hämtar min syrra på tågstationen iklädd full tomtemundering..



Syster sitter i mammas gästrum och tycker att jag ska gissa låten!!
Det gick inge vidare....



Systrarna Malmer dricker glögg till Kalle Anka.

Idag ska vi har lite goda scones här hemma sen ska vi en tur till stranden. Det är så fint där, även på vintern.
Idag är det dessutom strålande sol och ganska vindstilla. perfekt!
Sedan ska vi hem till mamma och äta mot kvällen, och efter åtta ska jag hem till Jennie. Det blir party ikväll på Bond! Ska bli kul.  

Kommentarer
Postat av: mimi

Oh shit vad lika ni är. Syns ju helt klart att ni är systrar!

2010-12-29 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0