Äntligen kväll

Idag skulle jag åkt och lagt en lapp i den brevlåda som tillhör huset jag så gärna vill ha!  Men va fasen, det stod en bil där!!  Hmmmm  nu måste jag ringa upp dom och kolla om dom sålt huset!  Pinsamt att lägga lappen om det precis är sålt ju!..
Well, jag har jobbat idag med, mycket försäljning av jord! Alla vill väl få ordning i sina trädgårdar nu..
Sen åkte jag hem till mamma som ville bjuda på middag, tackar man ju inte nej till.
Sen snabbt hem och duschade, sen in till stan och solade på Meddo.  Nu måste jag bli brun, Ska på Möhippa, Bröllop och åka till Stockholm inom 1,5 månad! 
Nu har jag precis avlutat en kvällsfika på min balkong med mamma och Håkan. Dom kom för att hämta lite gardiner som jag köpt, som givetvis var för långa, så mamma skulle lägga upp dom.

Kollar just nu på körslaget, egentligen helt emot min vilja, borde gå och städa ur ett köksskåp som ser för taskigt ut!  Mitt hem genomgår en stor utrensning just nu.  I torsdags rensade jag ut både förrådet utenför dörren och det som finns ute på gården.  Hur länge har jag bott här?  2 år snart, inte klokt vad man samlar på sig!  Jag är verkligen ingen samlare!  Jag är en sökare!!  hahaha..  Det sistnämnda kom jag på nu, fniss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0