Äntligen lunch

Jag skulle ätit ett par knäckebröd med kesoröra på när jag kom till jobbet, men såg att jag började en kvart tidigare än jag trodde, sen har jag fasiken inte hunnit ta paus ens!!
Nu fick jag lunch och jag drog till Eurostop och köpte mat, kalops blev det idag. Borde skärpa till mig lite, det är onödigt att äta ute varje dag!

Well... här kommer återigen en bild från 2006.



Ojdå!  Den blev liten!   Men den är iallafall tagen på midsommardagen 2006 i Halmstad. (Jag bodde i Trollhättan då) Jag och Katarina är irriterade på mitt ex för att han är så otrevlig och respektlös.  Vi sätter oss på framsidan av mammas hus och dricker cider och tjabbar och letar efter *trädlöss* , finns det ens sånna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0