Bara jobba?

Jippe!!  Torsdag idag och det innebär att det endast är två dagar kvar innan jag är ledig i helgen och ska hämta hem min son!  ♥
Igår mådde jag skitdåligt hela dagen, ont i huvudet, ont i nacken, i ryggen, magen  ja typ överallt...  väderomslag på gång, då får jag alltid så jäkla ont i skallen.
Åkte och solade på kvällen efter jobbet, sen hämtade jag mamma och Håkan när dom kom hem från Tyskland. Jävlar vad som handlat!  Kanske visar i nästa inlägg för jag tog en bild med mobilen.
La mig på mammas soffa och drack en treo och åt upp typ hälften av tysklandschokladen....  dåligt samvete sen...  ehhh  ja  en del.
Men sen åkte jag iaf hem och duschade så skulle jag gå och lägga mig men fastnade framför datorn en stund.  Men sen sov jag som en stock ända till klockan ringde!!  Hurra!  har inte gjort det på hela veckan.

Och vad händer idag då? Bara jobba....  Jag vill gå till John Bull men det verkar som om ingen vill hänga med ikväll.  Så tråkigt att vara hemma varje dag och fixa.  Fast å andra sidan så kan jag ju plantera ut lite blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0