Dåtid, nutid, framtid?

Jag är lite chockad måste jag säga.

Jag har varit och spått mig, äntligen! Det var ca 10 år sedan sist och nu valde jag en ny tjej som jag inte träffat innan.
Det hon visste var mitt förnamn och mitt mobilnr.  Men hur visste hon vem min mormor var, hur hon såg ut och hur hon hade det???   Hur visste hon vad jag varit med om i mitt liv, hur vi har det på jobbet???   Hon sa ju massor av saker men det var helheten iallafall...  Jag är helt klart tagen!!   Hade ont i huvudet i tre timmar efteråt.

Nu har jag precis kommit från mamma. Vi har städat min tokstädat min bil. Dammsugit och torkat inuti. Fyllt på spolarvätska, och jag kollade oljan också..... hahhaha  bara för att jag kan!!  (Tack Niklas att du lärt mig)
Sen åkte vi till OkQ8 och tvättade bilen på utsidan också. Puh...
Nu skulle jag sätta igång och storstäda mitt badrum, men så satte jag på Tvn och då är det final i sveriges mästerkock. Har sett nästan alla program...  så jag ska nog kolla på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0