Fattar ingenting

Det har hänt något helt galet på jobbet idag.  Jag fattar allt men ändå ingenting. Det känns så skumt, jag är förvirrad.
I dom lugnaste vatten simmar dom fulaste fiskarna eller hur man nu brukar säga.
Nu är vi helt plötsligt en mindre på jobbet, pga en incident. Perfekt tajming, mitt i högsäsong också.... puh..

En annan sak jag inte fattar är hur mitt medium eller spåtanten eller vad man nu ska kalla henne... Iallafall hion som jag gick och spådde mig hos förra veckan, visste detta!!  Jag fattar verkligen ingenting!!
Det hon sa om min jobbsituation stämmer till punkt och prickar. Hon lyckades pricka in denna grejen med sån exakthet att jag är chockad.

Undrar hur fasen jag ska kunna somna inatt... och så åka hela vägen till Göteborg imorgon.
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Shit! vad är de som har hänt!!?

2011-04-30 @ 09:44:11
Postat av: Josefin

Shit du Katarina!! Detta trodde man inte! Det är någonsom fått gå på jobbet, du kan säkert räkna ut vem.... vi får snacka mer om detta!

2011-05-02 @ 00:17:54
URL: http://www.josefinmalmer.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0