Lördagen

Jobbarhelg här i Halmstad..   precis när man har börjat tänka att ....nääää  här finns inga otrvliga kunder på mitt jobb... så kommer det en jävla gubbe och tycker att han inte får någon hjälp alls, att barn inte är kunder mm  han är bara allmänt otrevlig och förpestade min dag!!   jag säger jävla gubbe för jag har fått uppfattningen om att det mest är gamla gubbar som är sura.... 

Ja okej, det gick över efter ett tag..

Idag efter jobbet så var jag hem till min sömmerska som haft dubbelsifig lunginflammation, hon ska fixa mig en klänning till bröllopet jag ska på i sommar!  Jag lämnade tyg till henne och vi ritade upp modellen som jag ville ha den och hon tog alla mått mm.. ska dit om ett par veckor för att prova den!  Åhhh så spännande!

Nu ska jag göra mig en liten osttallrik, ska bli mumsigt  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0