LUNCH!!

Åhhh  det kunde inte kännas bättre än att ta lunch just idag :)
Det har kommit ungefär 150 pall varor idag...  det är väl ca 130 mer än det brukar komma...

Nu har jag suttit och pillat lite med min nya iPhone, det går väl upp och ner... ibland gör den som jag vill och ibland går det bara åt skogen..

Och nu har jag precis bokat båtbiljetter till Norge, ska ju dit om ett par veckor på Möhippa!  :)
ska bli superduper kul!  Längtar som sjutton. Att åka till Norge tar ju ungefär en hel dag från Halmstad. Först bil i tre-fyra timmar upp till Strömstad och sen tar man båten över till Sandefjord och det tar 2,5 timme..
Visserligen är det  skönt att åka båt för då kan man sova, fika, shoppa mm  men jag är ju så jäkla åksjuk/sjösjuk!  Hoppas verkligen att det är vindstilla när jag ska ge mig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0