Måndag?

För mig känns det som söndag idag också.
Det har varit söndag sen i fredags ungefär..  Lite halvt avslaget, jobbat helg och idag är det röd dag vilket betyder 100% OB om man jobbar inom Handels.  Och det gör ju jag!  :)   Idag var det bra.   hhahaha....  Ambivalent?  näää...

Igår efter jobbet åkte jag snabbt hem och duschade, sen åkte jag in till stan och solade på Meddo..  Altså jag är så himla vit och har fanimej aldrig tid att sola, nu tar jag snabbvägen, det var väl typ 5 år sen sist när jag bodde i Trollhättan. Efter solningen åkte jag och storhandlade på Maxi. 1200 spänn, för fyra kassar mat!  Inte klokt vad dyrt det blivit med mat nu då!

Nu måste jag snabba mig lite för jag funderar på att åka ut till huset som jag kollade på i höstas och lägga en lapp i brevlådan. Om dom nu inte vill sälja det så kanske jag kan hyra det??   Bra ide tyckte jag att det var iallafall.
Och då får jag ju dessutom chansen att visa vilken bra, underbar, snäll och helt enkelt världsbäst tjej jag är.  hehehe  då borde dom ju sänka priset till vad jag bjöd i höstas.  hhahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0