Min nya kompis

Min nya kompis iPhone4 har kommit på posten, så jag drog till ica nu på lunchen och hämtade ut den. :)
Ska strax fingra lite på den, det lär ju bli en sen kväll ikväll..  typiskt, jag som är så himla trött!!
Jobbar till halv åtta först. Men nu är det lunch som gäller och lite bloggning  :)

Jag kan upplysa er om att jag skulle behöva nya arbetsbyxor, i en mindre storlek!  Det är ju alltid positivt!
Jag bytte till en mindre storlek för bara ett par månader sen, men det är nog dax igen..  Tyvärr känner jag mig inte smalare ett dugg men mamma säger att jag ser lite smalare ut i ansiktet. Jaja, det är ju bara att kämpa på.

Nu hinns det inte med mer här för än ikväll, nu måste jag hångla med min nya kompis  :)

Kommentarer
Postat av: Annica

var det kul och hångla med din kompis? ;)

2011-04-13 @ 14:12:45
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Abdullahikatinka

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-11-21 @ 11:27:18
URL: http://abdullahikatinka.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0