Rastlös

Jag både älskar och hatar att jag är så rastlös.  Älskar för att det är kul att göra saker, jag gillar ju som sagt lite äventyr och hatar att vara styrd av något.
Hatar för att jag aldrig kan komma till ro.

Nu har jag liksom skaffat mig nya planer för mitt hem....   Visserligen bra att jag inte har planer för att flytta igen, men va fan, kan jag aldrig bestämma mig...?

Planer för framtiden (obestämbar tidsplan, kanske om en vecka, kanske om tre månader... typ.)

* Ny hallmatta, samt nya lampa till hallbyrån.
* Nya färger i sovrummet, dvs nya tyger mm
* Nya färger i vardagsrummet. dvs nya gardiner, kuddar mm...
* Fondvägg i köket
* Nya tapeter i Jims rum, ev nya gardiner också.
* Nytt duschdraperi i badrummet samt nya handdukar, matta mm

Något som dock har en tidsplan är balkongen. Det ska inom en snar framtid fixas iordning där så man får ett extra rum till sommaren. Gillar min rottinggrupp som jag köpte förra året.  :)  Nu ska det bara dammsugas, torkas av, i med nya ljus i lanternorna, planteras blommor mm. Köpt gardiner dit ut också så dom ska upp på något sätt också.

Sen är jag på jakt efter en ny mobil också, vad fasen ska man  ha för någon då? Jag tänkte att jag ville ha en Iphone. Eller jag trodde att alla nya telefoner liksom var det, som xperia, iphone, HTC och vice versa.  Nej det var det tydligen inte. Iphone4 är dock väldigt lockande, men hur gör man med en sån då?.
Är jag efter på nåt sätt eller börjar jag bli gammal?  Eller är det så att jag inte bryr mig så mycket?

Sluta fundera nu Josefin, gå och lägg dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0