Älskade Halmstad!

Igår var en riktigt bra dag!! Bästa på länge! Jag var ledig och vi hittade på då roliga grejer igår. Först åkte vi till en liten sjö och badade allihopa , ja mina kusiner och mostrar är här. Glänningen heter sjön och ligger i Laholm, superbra för barn med brygga, hopptorn mm. Efter det åkte vi och hade picknick, jag hade fixat lunch för hela gänget! Myigt! Sen var det , för min del, premiär för sommarrodel! Köpte tre åk på en gång. Jim och jag i samma " pulka" som han sa! Älskade lilla Jim... Han var inte det minsta farträdd! Det sägs att Ingemar Stenmark har rekordet på 1,12 , dom flesta igår hamnade på 1,50 ca , jag och Jim hade en tid på 1,29!! Fort som fan!! Haha. Denna bloggen är just nu supertråkig för jag har inte orkat lägga in bilder på flera dagar. Men senare idag tänkte jag fixa in gårdagens bilder! Även kvällens bilder, då det var Rix fm festival i stan! Galet var folk det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0