Trött och sur.

Då blir jag en bitch.
Fan också. Har man två lediga dagar på rad så nog fan ska Jim vakna halv 6..  Altså jag har börjat få sånna känslor av att jag ska svimma, fast jag är aldrig yr eller så bara att jag får typ miniblackouter på kanske ½ sekund.
Trött?  Japp... Behöver jag sova? japp...  Nån som bryr sig? Nej.
Idag är min mamma hemma från jobbet för att passa HÅKANS barnbarn för att dennes mamma skulle till Liseberg. Man blir ju bara så förbannad. Ledigt för någon annans nöjestripp. Det ska jag fan i mej komma ihåg.

Jag blir en bitch när jag är trött,  I know. Och då tänker jag på allt jävligt som jag stör mig på hela dagarna.
Som tex att jag bara har haft min kökslampa i typ 1½ år, och jag tycker redan den ser ut som PAIN IN THE AS!
Varför vill jag byta saker hela tiden? Det kostar ju fan asmycket pengar.
Men jag tycker förövrigt att mitt kök ser helt ok ut nu när jag till hösten har bytt gardiner och fixat lite. ja som ni kanske har märkt kommer typ mörklila/purpur/plommon bli hett i höst och kom nu för jävulen inte och säg att jag är omodern, för mina gardiner köpte jag förra året!  Så egentligen ligger jag ett år före alla andra modeslavar.

Några må tycka att jag har fula kläder. Men vet ni vad? Jag är ingen jävla modeslav som bara köper grejer och kläder för att det är modernt. Jag köper kläder som JAG VILL HA PÅ MIG.

Sen har jag en lång tid stört mig på att jag är så jävla snäll hela tiden. Tänker speciellt på när man frågar folk om dom vill "åka med".  Till Ullared, till stan, till någons fest... whatever...  Det är fan ingen som frågar mig något.
Jag ska inte fråga någon nåt mer, som jag själv inte kommer få ut något av.
Ingen ska leva som en blodigel på mig.
Jag klarar mig själv.
Jag säger som en jäkligt bra krönikör,  FUCK IT!   Malin Wollin heter hon, en ståltjej av rang.

Kommentarer
Postat av: Katarina

You go girl!!

2011-08-12 @ 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0