Vad gör man?

Jims pappa har haft blöja på Jim trots att han är blöjfri sedan februari ungefär...  Jodå, det berättade hans pappa glatt själv på centralen i Gbg i söndags när jag hämtade honom...  Varför???  Han pajjar ju bara för Jim!!  Ja men jag hade ju bara det på leklandet.... och på båten... och nu när jag lämnade över honom...   Ja men Jim blir bara förvirrad av det!  ( eller vilket barn som helst för den delen)

Och på dagis undrade dom varför Jim kissat ner sig hela dagen? Altså man blir bara så jävla matt!!!  Är det så här man ska ha det, för att man får inte säga nåt i denna sjuka värld för då känner sig mannen diskriminerad och förtryckt???
Sån jävla tur att min mamma var med när jag hämtade Jim i söndags, hon såg hur smutsig han var och att han hade blöja på sig, totalt oklippta naglar mm! Ingen skulle ändå tro mig. Att jag satt uppe mitt i natten och klippte varenda nagel på min son.
Fy fan, nu är jag så sjukt trött på detta.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Usch vad hemskt!! :( Blev sjukt ledsen av att läsa dessa två senaste inläggen :( Jag hoppas innerligt att allt kommer att lösa sig snart, att du och Jim ska slippa må dåligt mer!! Kraaaaam på er!

2011-08-01 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0