Gokväll

Äntligen är vi klara med renoveringen i Mr vargmarks hem.... eller nästan iallafall.. Nu är det bara taklister, det sista på fönsterhelvetet och så golvlisterna... jag ska aldrig syssla med fönsterrenovering det står ju helt klart. Vilket meck, fyyy... Ska lägga upp massa bilder här när allt är klart, har ju blivit några under tiden.. Idag har det hänt tre väldig bra saker! :) Två kan jag avslöja med glädje, den tredje kan jag avslöja om nån vecka...hoppas jag! ;) Nr 1 var att jag var på utvecklingssamtal på Jims dagis imorse. Och det gick väldigt bra!! Jim är kompisarnas kompis! :) Dom hade verkligen inget att klaga på eller vilja förbättra. Det var en stolt mamma som gick till jobbet idag :) Nr 2 var att vi på Cheapy Halmstad vann en tävling som alla butiker deltog i. Det ska tilläggas att jag själv gjorde 98% av jobbet med den, så jag känner mig nöjd med det! Nr 3 kan jag som sagt inte avslöja. tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande.. väntar med spänning ju :)

2011-12-16 @ 15:31:09
URL: http://annasviktresa.bloggo.nu/
Postat av: Katarina

åhh va spännande!! säg säg säg!! :D



saknar dig josse!!

2011-12-16 @ 16:20:53
Postat av: Josefin

ja visst är det!! hehhe inte så farligt men man vet ju aldrig om chefen läser bloggen hahah....

2011-12-17 @ 01:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0