Bilder från igår



Här kommer vi in i Scandinavium och där, längst fram på rad 1 ska vi sitta!!! 



Världens snyggaste Brolle!!   7 days and 7 nights heter låten, den fastnade direkt hos mig, visserligen lite mer poppig än jag är van att höra honom men helt ok!



Babsan med "Ge mig en spanjor". "Hon" hade massa snygga killar med på scen som dessutom hade rumpan bar i slutet!!   *gilla*



Programledarna, Rickard och Marie.
Man fick många bra närbilder eftersom vi satt så långt fram. Jag fick en superduper på Brolle men den visar jag i nästa inlägg!  hehehe..

Det hände en del grejer igår som jag inte hade räknat med men dom tar jag inte här. jag ville gå ut igår och träffa lite vänner men jennie var trött och ville sova trots att rockbaren ligger typ 300 meter bort..  ja ja, vi vaknade utvilade imorse iaf och det är ju positivt!!!  :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Om du visste att dina vänner var där så kunde du ju gått dit själv för att träffa de, sen sa du inte att där var kompisar till dig som du ville träffa. Ja ja, idag e det lördag o ikväll ska vi ut o göra nattlivet osäkert.... Tror det blir en kanonkväll/natt.....

2011-02-12 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0