Bröllop i sommar

Ja, det är ju inte jag som ska gifta mig då utan en väldigt god vän i Sandefjord, Norge.
Jag är Skikkelig nervös över detta, för jag undrar hur ett norskt bröllop funkar. men Heidi har lugnat mig med att det förmodligen fungerar som ett vanligt bröllop i Sverige..  hahhaha  Och det vet hon hur det funkar??  Och vem kommer jag hamna berdvid på middagen då?  Någon som pratar nynorsk?, då kommer jag snacka engelska istället så vi förstår varann.. ahhaha  :)
Nej men skämt och sido så är jag superglad för inbjudan och jag har redan tackat ja såklart!!

Så blir det Möhippa, som på norska heter utdrekkingslag eller nåt....  kan inte stava till det bara..  Men det ska väl tydligen funka på ungefär samma sätt som i Sverige. Datumet är bestämt, men det kan jag ju inte skriva här!!  hehhe...

Nydelig inbydelse må jeg si!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0