Dåligt samvete

Nog om Melodifestivalshelgen i Göteborg, om någon vill veta något så fråga mig istället.

Jag har så dåligt samvete nu över att jag var borta förra helgen då min son kom hem från sin pappa, samt även denna helgen! Verkligen tur att jag är ledig nu i helgen.
Blev dessutom straffad av Jim för att jag varit borta. Han var helt knäckt när jag kom med tåget, grät hela vägen hem i bilen  "tååååget" sa han.
Sen var han tjurig hela eftermiddagen och skulle inte heller sova middag. Nu var han helt slut och somnade kl 19.
Det är inte lätt att vara liten heter det....  det tror jag på. Men det är inte så lätt att vara mamma heller.

Han blev iallafall glad över att jag köpt en "koooo"  till honom på Ikea. Det är en vikingamössa men kan ju såklart också vara en ko med horn, det ser ni väl!!  ;)



Det ser lite konstigt ut, men Jim ligger på golvet och säger BUUUUU...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Han var ju ledsen över att han inte fick åka med tåget. Inget att ha dåligt samvete för.

2011-02-13 @ 19:58:27
Postat av: Jennie

Jim var ledsen för han ville säkert åka med tåget. Du ska inte ha dåligt samvet för att du inte varit hemma på 2 helger.

2011-02-13 @ 20:07:48
Postat av: Jennie

Hmm varför kom det med 2 inlägg... Jag skickade aldrig den första ju...

2011-02-13 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0