En bra grej

Tjohoo!!  Det har äntligen hänt en bra grej! Första gången i år ungefär.

....Och jag kan knappt bärga mig tills nästa inlägg, men det blir en överraskning!!  hihiihi

Ja, nu när jag skulle kolla min mail som oftast brukar innehålla skräppost så var där ett mail från Silverback produktion!!  Hmm...   vad kan det vara?  Dom hade hittat min mail på sida jag var medlem på (som jag inte kommer avslöja vilken), dom ville ha med mig i Halv åtta hos mig på Tv4!!!  Öhhhh, va???  Händer detta?
ahahha, jag vet inte om jag ska svara, vill jag vara med i Tv?
Jag tycker det är roligt med bara tanken på det iaf!
Ja, det var en rolig grej som hänt idag.

En god grej som hänt idag var att jag bjöd mina jobbarkompisar på Kärleksmums idag! Det är ju Alla hjärtans dag idag. Glada dom blev...och jag kände mig som en god arbetskamrat ;)  hahaha..

Men som sagt, kan knappt bärga mig till nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Skriv NUUUUU. jag vill också veta!! :)



och klart du ska va med i halv 8 hos mig!! josse tv-kändis nästa!! PERFEKT!! :D kanske är de nån snygg kille med också!! ;)



har jag berättat att jag har anmält min kompis Per till bonde söker fru? Och produktionsbolaget ringde upp honom o intervjuade honom samma eftermiddag!! hahaha....

2011-02-14 @ 21:16:26
Postat av: josefin malmer

Vaaaa?? haaar du? hahahah , det var ju perfekt! passar säkert honom. hihihi. va galna vi är!

2011-02-14 @ 21:23:22
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/
Postat av: Katarina

Haha ja! och han ringde mig förut idag också, nu har har fått veta att han gått vidare. 50 personer har dom valt ut och imorgon kommer de och provfilmar på hans gård! haha ...

2011-02-16 @ 16:16:48
Postat av: josefin malmer

hhhaha men det låter ju asbra!!

2011-02-17 @ 16:20:36
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/
Postat av: Mimi

Klart att du ska vara med i Halv 8 hos mej! Du skulle ju vinna lätt!!!!

2011-02-17 @ 18:52:59
Postat av: Mimi

Klart att du ska vara med i Halv 8 hos mej! Du skulle ju vinna lätt!!!!

2011-02-17 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0