Grrr...

Jag blir galen!  Han man något som kallas för mellanår ibland eller?
2011 verkar vara ett sådant för mig. Det har inte börjat speciellt fördelaktigt för mig.
Och nu såg jag dessutom att jag skrev ett inlägg igår som inte ens kommit in här.  Det har redan hänt flera saker som man kan kalla för årets värsta/sämsta händelser.
Eller så händer det så mycket bra, fast man bara kommer ihåg dom dåliga sakerna... jag vet inte, men just nu känns det kasst som fan.

Jag och Natta hade lunch samtidigt idag, vi åkte till Eurostop och käkade på Coop restaurangen (en av Halmstads bästa lunchrestauranger).  Natta bjöd mig, så snällt av henne  :)  fast å andra sidan kommer jag betala nästa gång ;)  Men det känns iaf lite bra! 
Mr. Hanzi hade tydligen också vägarna förbi, visserligen uppskattat, MEN funkar inte hans telefon för utgående samtal eller???...  så min och Nattas dejt uteblev lite där ;) hahaha...

Jag har kommit på att jag måste ha en ny tatuering snart också... By the way..
Helst innan i helgen, men jag hinner nog inte det.. liksom bara 2 dagar kvar. hehehe..

Imorgon är dagis stängt, som tur är så är jag ändå ledig. Jim och Mateo ska nog leka lite imorgon. Dom är ju bästisar, så himla söta ihop!

Något mer som hänt idag?  Vet ej.. inga konstiga kunder inne, inga direkt roliga heller. Eller jo, en. Han från GKT som jag berättade om innan nyår, som Natta sa att jag flirtade med, som jag verkligen inte gjorde!!! hahaha... Jag är bara trevlig och en allmänt glad skit, ibland.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0