Hotellfrukost

Jag har ätit en supergod hotellfrukost här på Hotell Liseberg heden här i Göteborg. 3 frallor med gott pålägg, juice, kaffe, ägg och bacon, vad mer kan man önska? Vi var på Melodifestivalen igår, genrepet.
Var supertaggad inför det, det var kul som sjutton. Men nästa gång vill jag ha biljetter till livesändningen eller finalen.
Var med på en liten tävling där man skulle gissa låten och sen springa och leta upp motsvarande klädesplagg eller tillbehör.
Jag kände igen låten direkt och bara:  Ja men det är ju Andreas Jonsson!!!   Dom bara.... nääää  inte riktigt...  Sen kom jag på att det var Salem al Fakir!!  ahhahaha.  Mitt pucko, men jag hittade hans tillbehör, dvs ett par glasögon  och så vann jag en CD skiva.. Nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0