La familia

Hemma igen efter en helt fantastisk personalfest.
Dock var den ända borta i Hjo, vilket är väl långt när man bor i Halmstad..
Som Igor sa när vi skulle åka hem idag..   "Hjo.....  ja hit kommer man inte igen"  hahhaha
Det var lite öde förutom på Bellevue, där vi bodde.
Det fanns alla typer där igår. Nykter, full, glad, trött, och så fanns det dom sysslade med självbedrägeri..

Jag själv hade superskoj!, Massa dans hela natten. Min lockar höll för party hela natten också! perfekt, då gör vi om detta nästa vecka då!
Jag har helt sjuka kort i kameran, och många!   men nu hinner jag inte fixa in dom här för jag ska snart gå hem till mamma och hämta hem min son. (Som jag har sjukt dåligt samvete för att jag inte var hemma igår när han kom hem från sin pappa).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0