Nästa vecka

Nu är det rakt i sängen som gäller.

Jag har skrivit ett flertal dokument som ska lämnas in till utvald myndighet imorgon.
På torsdag har jag även ett möte med mitt fack, dvs Handels. Dom ska gå igenom alla mina lönelappar från 2005.
Men det har ju inte varit smärtfritt att få fram dom vill jag lova, ett företag är skyldig att spara sådana viktiga papper i 10 år...men det gäller tydligen inte alla verkar det som på mitt företag.
Ja, jag vet varken ut eller in.
Men nu har slappe Josefin varit framme ett tag. Nu är det Buissness Josefin som gäller nästa vecka.
Jag kan vara ganska hård, men rättvis. Vet inte om det är positivt eller negativt, kanske både och, men jag har rättvisekrav i allt.

På något konstigt vis längtar jag till jobbet imorgon. Eventuellt vet jag varför.

Det är Alla hjärtans dag imorgon också. Känns mest tråkigt, jag har ju liksom inget att se fram emot på kärleksfronten. Hoppas detta ordnar upp sig så småningom, jag har inte bråttom. Det har varit bra (för mig)att vara singel i två år. 

Kram på er VÄNNER !!

Kommentarer
Postat av: Katarina

STOOOOOR kram till dig och jim på alla ♥

2011-02-14 @ 10:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0