Stressad

Klockan är snart halv nio, jag har inte hunnit öppna posten än...
Det har lagats mat, plockats i diskmaskinen, tvättats en maskin tvätt som hängts upp, lästs saga, nattat Jim, och pustats ut lite grann..  Nu kanske jag har tid!
Skulle vilja fixa med fondväggen också, men nu är det för mörkt här inne i vardagsrummet...  va fasen... ska man aldrig bli klar?

Tur jag är ledig i två dagar nu! Morgondags planer är att handla mat, dammsuga, reklamera mina stövlar till Skopunkten, köpa silverfärg och tusen andra småsaker.

Tidigare idag blev det lunch på coop med Nathalie. Vi var fyra på jobbet idag så vi kunde äntligen gå samtidigt.
Viltskavsgryta. helt ok, men vart var saltet??
Köpte tre par kalsonger extra till Jim också. Kanske kan behövas...  hahahha..
Nej men han är verkligen superduktig! Han är så stolt över sina kalsonger, så sööööt ju! :)


Kommentarer
Postat av: Jonasanastasia

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-05-06 @ 08:12:22
URL: http://jonasanastasia.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0