Mycket funderingar..

Dagen idag har gett klarhet i en del saker. Både vad gäller saker som händer kring jobbet samt mitt privatliv.

Det som pågår hos mig är inte bara en sak...

Jag reder ut en sak på jobbet ang min lön, beräknad tid det kommer ta att bara kolla upp allt ca 1 vecka.
Det får jag göra på mina lunchraster.

Håller på med min fondvägg här hemma.  Själva färgen är klar :)  Men jag ska "dekorera" den lite också innan den är helt klar.  Tidsåtgång ca 4 timmar till...   (När fasen ska jag hinna det då?)

En tvist som pågått i över två år nu är fortfarande inte klar..

Åka till IKEA och köpa en tavla jag sett som ska sitta på fondväggen, När ska jag få tid till det då?
Det kanske verkar vara världens I-landsproblem, men det är stressande att inte få saker iordning och
"ur världen".

Ska jag byta jobb?  till vad?  eget företag istället eller upptill?  Ska jag plugga till hösten? vad ska jag plugga?
deltidsstudier på distans hade vart perfekt, men det finns så mycket jag vill läsa, svårt att välja!

Min son håller på att bli blöjfri, så tvättmaskinen går varm här.  Tvättar, hänger tvätt, viker tvätt .... hela tiden.
Jag är givetvis superglad, han är bara 2år och 5 månader. men det är jobbigt samtidigt också, man måste passa upp hela tiden!! Han hade varit utan blöja på dagis idag för första gången också, mammas duktiga kille :)

Borde ta mig en tur till Ullared för att köpa nya kläder till Jim, han börjar växa ur sina vinterkläder nu. Men det går ju åt en heldag där (och sjukt mycket pengar)  så när ska jag ha tid till det???

Borde höra av mig till hon från Silverback produktion om jag vill vara med i Halv åtta hos mig! Har fan inte tagit mig tid att ringa ens!  Dåligt av mig.  Jag skulle höra av mig så fort som möjligt, tänk om det är försent nu?

Jag gillar ordning och reda, när saker är strukturerat men nu varkar allt bara huller om buller.
Om det finns någon där ute som har dom egenskaperna så välkommen hem till mig!!

Mitt såkallade "privatliv/kärleksliv" är ju total kaos!  Vad vill jag? Vill jag ens? Varför gör jag som jag gör?
Varför gör "dom" som dom gör?  

Kommentarer
Postat av: Katarina

åååh va jobbigt! jag vet precis hur du har det! :(

så mkt att tänka på jämt, så mkt att hinna med. småsaker som att fixa håret eller nånting hemma som man förstorar upp så det blir världens grej om man inte får de gjort! man vill ha kontroll över ALLT.. massa tankar om framtiden som ställer till det... osv. osv.



de känns som om vi behöver träffas snart. prata om allt och inget. Jag vill så gärna komma till halmstad..men hur ska man få in det i planeringen :S behöver också till ullared ju, då kunde vi åkt dit ihop :)

2011-02-22 @ 08:23:37
Postat av: Jennie

Ullared fixar du på en fm alt en eftermiddag, det tar max 4 timmar.

IKEA tar du nästa helg när du är jobb ledig.

Fondväggen får du pussla in när du e ledig i veckan.

Om du inte trivs på jobbet så byt när tillfälle ges.

2011-02-22 @ 09:06:52
Postat av: josefin malmer

Vi får bestämma en dag Katarina! saknar dig eftersom du förstår mig! vi har alltid haft samma problem.. kraaaaam

2011-02-22 @ 20:40:41
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0