Badhuset


Idag har jag och Jim varit på badhuset. Det var så mysigt och lungt där inne, inte  mycket folk alls! Jim älskar att bada. Idag hoppade han från kanten säkert 20 gånger på rad. Sen gick vi in i stora bassängen och åkte lite rutchkana. Idag upptäkte han den stora bubbelpoolen också. Först blev han rädd och trodde det var moster under bubblorna. Sen kom han på att det var ganska varmt och mysigt. Skönt för mig att få sitta där en stund!
Hade tyvärr inte med kameran idag så ni får hålla tillgoda med en bild  från i söndags natt när jag och Heidi skulle göra dunderkur mot förkylningen. Oleum Basileum eller vad det nu hette, skulle man dropp i kokhett vatten och inhalera. Tårarna sprutade och jag trodde min näsa skulle gå av!!   Men det var effektivt!

Nu sover Jim middag och vad som händer i eftermiddag vet jag inte än. Vi kanske bara ska gå ut en sväng..




Här är Heidi som inhalerar i sin One piece dress!

Kommentarer
Postat av: Imretilda

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-06-08 @ 13:05:46
URL: http://imretilda.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0