Idag

Har jobbat idag, lite lönt när man har 100% Ob eftersom det är söndag  ;)
När jag kom hem hit till mig så hade mamma gjort mat!  Bara att sätta sig vid dukat bord. Åhhh va skönt det kändes, är det så det känns när man bor ihop med någon som tar ansvar???  ja, kanske. men det var länge sen sist  ;)
Jim var på superbra humör och pratade massor hela tiden vid matbordet! han är ju ensambarn och kommer nog kräva en del uppmärksamhet framöver. Han har ju ingen konkurrans från någon igentligen.
Det gör inget, det är ju jag och Jim!

Jag har precis sett nya avsnittet av solsidan. Det är ett program som jag verkligen gillar. Precis min humor!
Till det så åt jag tortillachips och dipp. mumsigt värre och lite söndagsmys är ju aldrig fel.
strax ska jag sätta mig och läsa en del tidningar och post som jag inte haft tid att läsa innan.
Hallandsposten från i lördags, reklam, samt Fri köpenskap och Dagens handel.
Visste ni förresten att jag är med i Fri köpenskaps aktietävling???  571 st är med och tävlar. Tävlingen avgörs i April och jag ligger på plats 182 just nu. Man tävlar ju givetvis om att ha den bästa aktieportföljen, vilken var 20000 kr vid starten. Wish me luck!
Fri köpenskap och Dagens handel är förövrigt två superbra tidingar som kommer till jobbet en gång i veckan. Ingen annan verkar läsa dom, men där står skitmycket bra grejer som man kan ta inspiration från. 
Om man som jag har företagsplaner vill säga...   ;)
Jag har förresten en grej på gång kanske, men jag ska ringa ett par samtal imorgon om detta.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0