Mycket nu..

Nej, jag har inte dött efter restaurangbesöket på Olivers... det är bara väldigt mycket just nu...!!

Vissa gånger i livet är det bara för mycket, och det är det nu. Dom här månaderna som varit och som verkar vara ett litet tag till.
Det är så mycket man måste ta tag i, jag blir tokig, låt mig va liksom.

Det är som Nathalie brikar säga "fucked up" på jobbet.
Tingsrätten och allt med det.
Schema på hur jag ska jobba/vara mammaledig...... jag måste liksom schemalägga min egen sovtid känns det som just nu!!

Pratade dock nyss av mig i telefon i över en timme, befriande!  Kanske kan sova lite i natt, sov ju typ bara 2 timmar i natt, jag var så upprörd över allt så jag låg och funderade större delen av natten...

okej, nu ska jag iaf försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0