Mysdag.

Har haft en mysdag med min son idag.  :) 
Vi har varit på öppna förskolan och lekt, gjort mysiga saker som att gå till Preem och handla korv med bröd.
Det kan faktiskt vara spännande när man är så liten. Vi har ätit glass i soffan och varit i affären och hämtat tre paket.
Jim plockade till sig smågodis i en påse på Ica, när vi kom till kassan kostade det 98 öre....  så söt och stolt han var när han fick sin påse med godis som han plockat själv!! 
Jag gjorde köttbullar och färsk spenatpasta till middag, det slank ner!   :)

Imorgon åker Jim till sin pappa så det kommer vara tomt här i en vecka nu. Jag får se det positiva och passa på att göra saker som jag inte kan göra annars. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0