Puh..

Äntligen lunch, var såklart ashungrig när man får lunch så här sent. Så kom jag på att maten jag tog med idag till jobbet var 5 dagar gammal. Den får jag nog slänga istället för att äta upp den.
Det blev Mc Donalds idag.
Finmiddag i framsätet på min TUT bil. Så kul var det. Eller lite kul var det, för jag hade gratis kupong på mat där, för dom stackarna som jobbar där hade missat att man skulle ha ost o emmentalerhjärtana sist jag var där. Klagade och fick två st gratis kuponger, nu såg jag att dom går ju ut 31 januari.

Idag är min son hemma från dagis, han är sjuk. Tur jag hade att mamma är statsanställd (och typ ledig för det mesta verkar det som) hon erbjöd sig att vara hemma med Jim idag. Stackars lilla killen har inte varit så pigg på sista tiden, han har både feber, hemsk hosta och är förkyld. Igår somnade han i soffan halv sju. Fick väcka honom för han skulle få i sig vällingen. Han orkade inte ens allt...

När jag kom till jobbet så var Nathalie sjuk, så vi var bara två pers fram till kl 13 idag.. Dock inte så mycket kunder idag så det var ok ändå.

Men...  på lördag händer det något skoj!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0