Racerfart hela dagen

Ojoj, vilken dag idag!  Det började med att vi försov oss lite grann idag. Skulle ha morgonmöte klockan åtta på morgonen på jobbet.  Bara det att "vi" är inne i en bra period då åtta brukar vara den normala tiden att vakna..
Tío över sju väckte jag Jim och vi skulle vara på dagis klockan 07,30. helst ska man inte lämna senare om dom ska äta frukost där, prick 07,30 var jag på plats.
Lite smoothie och russin  räddade mig där kan jag säga.
Jim har annars börjat med att ta av kläderna själv och det kan ta en halvtimme att få bytt kläder ibland! 
Kan själv periden är ett faktum...
Kom nu så har mamma fixat smoothie till dig... hehhee  och så kan mamma bära dig ut till bilen om du tar på dig skorna nu... Det funkade idag iallafall.

Sen har jag äv en hunnit med att åka in till stan och shoppa järnet i massa olika butiker!  Village, Hemtex och Tinzimara.  Jag har shoppat ny outfit till mitt kök  :) 
Sen hanna jag även med en snabb sväng till Ica, eftersom maten höll på att ta slut.
Nu har jag precis gjort tacos som vi snart ska äta.
Och eftersom jag jobbar sent imorgon så gjorde jag även morgondagens mat. Det fick bli ugnspannkaka med bacon.

Det är full fräs här hemma. När Jim somnat ikväll så ska jag försöka hinna med att byta allt i köket. Så kan jag visa lite kort sen :)   Det blir ljusa vårfärger nu, dvs vitt och grönt.   Me like.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åhhh va spännande!!



Glöm inte att ta både före och efterbilder och visa :)

2011-01-17 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0