Sanningens lunch

Åhh, fick lunch sent idag också!  Kalasade på Coop restaurangen idag med Kalops och rödbetor! Yummie!
Måste fördriva resten av tiden nu bara.  Ska ringa ett samtal till Nordea eftersom min E-leg inte har funkat sen jag köpte ny dator...

Nu ska jag gå igenom lite sms hyfs samt vett och etikett på Facebook.

Det stör mig fruktansvärt mycket när någon skickar ett sms till en och man svarar på det sen får man inget svar tillbaka på det!!   Varför frågar dom då? Om man skickar först så får man väl slutföra disskusionen eller!!!

Vidare stör det mig när folk använder Facebook som nån slags jävla propagandaspridning och som om dom hade alla rätt i hela världen i det dom säger. Folk som slänger ut en fråga på sin statusrad och sen när dom får svar så tokdissar dom det. Men hallå, om dom nu vet så jävla bra själva, vad i helvete ställer dom frågan för då???
Att skriva "sanningen" på Facebook är ju som ett skämt, Facebook är Facebook.  Fast det är ju klart....allt är ju relativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0