Mot Öland!

Tjohoo! Idag har jag åkt till Öland med min underbara kusin.
jag skulle möta upp henne i Oskarshamn så vi skulle kunna åka båten över till Öland och Byxelkrok. Hon var så försenad med bussen från Stockholm att jag fick åka och hämta henne en bit utanför och sedan åka i racerfart tillbaka....  Med fem minuter innan avgång så hann vi.
Hur som helst så mötte jag upp Micke som bor i Oskarshamn. han visade mig runt lite och så åt vi lite fika/lunch sen visade han vart Cheapy låg, ( han jobbar där så vi är kollegor). Eftersom Hanna var så försenad så bad jag honom följa med och visa vägen. Tack för det!!  Vet inte hur det hade slutat annars...



Yes vi hann med båten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0