Hemma från Norge

Gokväll! Så var jag hemma från Norge igen och har jobbat hela dagen idag.
Jag har haft en superbra helg i Sandefjord med Bröllop och grejer.
Har hämtat hem min fina son också, så nu är ordningen återställd igen.

På brudparets egen begäran så kommer inga bilder komma upp här.. eller nån annan stans.. på dom.
All respekt för det!
Men lägger upp en bild på mig och Vibeke när vi står utanför kyrkan innan bröllopet. :)



Jag har haft en jättebra helg!  Har bott hos Per Anders och Trude, vi har ätit räkor och druckit Martini Asti och bara suttit och tagit det lungt. Sen var det bröllop i Lördags, jättefint, knappt ett öga var torrt! Trevlig fest efteråt och allt var helt super!
Jag är glad att jag fått vara med på ett Norskt bröllop, som faktiskt var lite annorlunda mot ett svenskt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0