6 Mars

Nej, jag har inte kollat på Vasaloppet idag. Kan erkänna att jag brukar slå tv när det är det. Men inte så att jag följer det. När jag vaknade imorse insåg jag att jag var för trött igår för att ha gjort det minsta här hemma..  Så direkt på morgonen började jag stpppa in tvätt i tvättmaskinen, plocka undan grejer som ska vara inne på Jims rum och inte överallt. Jag plockade även upp resten av alla Gekås påsarna, dammsög och plockade massa disk ur diskmaskinen.
Vad roade sig Jim med då?  Jo då, han vaknade på dåligt humör. Typiskt. Men som tur var gick det över på nån timme. 
Men han hann med att stoppa in en DVD i VHS spelaren, springa ut på balkongen när jag vädrade och slänga ut en boll som ramlade ner till grannen, samt leka med sitt nya grodanspel, att fånga grodorna i burken var inget för Jim.... Man kunde ju bara skjuta iväg dom så plockar säkert mamma upp dom sen....

 

Idag skulle jag och mamma åkt ut till ön och gått lite, haft fika med oss och så, men mamma hade feber imorse så det blev inget med det. Nu efter att Jim sovit lunch så ska jag gå hem till Åsa så Jim kan leka lite med sin söta dagiskompis Tindra. Ska bli kul. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0