Det var jag!

Jim somnade ifrån sitt äpple på soffan. La han i min säng och nu har jag inte direkt nåt att göra..  kanske ska ta och vika lite tvätt om en stund..  Skönt att bara slappa lite faktiskt.

Nu kan jag passa på att avslöja vad för bus jag har hittat på dom senaste dagarna.  hihihi..
I början av veckan så skickade jag iväg ett paket till Norge med en fin vårjacka till lilla söta Mie. Är det några som ställt upp för mig det senaste så är det just familjen Heskjaer- Torkvven-Svendsen !! 
Så jag kände för att vara lite snäll..   :)  Mie blev iallfall superglad och det var ju tänkt så.

Sen gjorde jag en annan busig grej i veckan...
Okej Nina om du läser detta... DET VAR JAG  !!   hahaha..

Jag nominerade min frisör  till Mix Megapols tjejplan. Jag tyckte att hon var värd det. Solsemester altså... Så jag skickade in.  hihihi..  Dom har tydligen kontaktat henne på något sätt för hon undrade vem det var.. det stod på facebook att hon tyckte det var spännande. Men jag har inte avslöjat mig ännu, mer än här då! Det ska vara lite spännande.  :)

Det är jag i ett nötskal. Att göra folk glada och vara en snäll och go tjej. 
Som jag själv brukar säga...JAG MÅSTE VARA VÄRLDENS BÄSTA TJEJ.   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0