Ensam

Känner mig lite ensam här. 
Min son har åkt på umgänge till sin pappa och jag är själv hela nästa vecka. När man inte brukar vara själv (inte ens en timme) så känns det väldigt tomt...  Men jag hoppas att Jim har det bra där borta i Norge iallafall. 
Först tyckte jag det var oerhört långt till Norge, visst är det långt men jag hade verkligen inte velat se mitt ex i stan!!
Jag har sett till att bokat upp mig i stort sett varje kväll, jag gillar inte att vara själv, det är för tyst.

Igår var jag hos Sara och kollade Mello. Idag var jag på Jula efter jobbet och köpte nya arbetsskor, nu har jag städat.
Imorgon är det Me&I klädparty här hemma. På Tisdag har jag en hemlig grej jag ska på kl 18... möte.  :)
Onsdag ska jag till Titti och fixa naglarna efter jobbet. Tors är lite mer oklart men jag ska nog finna på något. Fredag blir det eventuellt Trollhättan till världens bästa Katarina och på lördag kommer världens bästa son hem igen. 

Snart är det Solsidan på Tv, det är ju näst intill veckans höjdpunkt :)

Fast just nu är jag mest nöjd över att jag fått en förfrågan om att skriva vitsord till en tjej jag känner.
Mer än gärna gjorde jag det, och jag blev supernöjd. hahaha  !!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Förstår att du känner dig lite ensam, usch va tråkigt! :( Men du får försöka göra massa sånt som du aldrig hinner när jim är hemma, och skämma bort dig med såna där småsaker som en extra lång dusch eller god mat :)



Men jaaa!! Du måste komma hit på fredag! De passar perfekt!! Och strunta i att göra naglarna på onsdag, du kan göra dem hos mig i helgen istället...hahah ;) Jag har massa på gång här i veckan! du ska få se! :) och idag ska jag även köpa gymkort, och jag har en utmaning till dig att göra detsamma!! ;) nu har du ju dessutom mer tid för träning när inte jim är hemma i veckan, eller hur!!? ;)

2011-03-14 @ 07:31:14
Postat av: josefin malmer

Extra lång dusch: Check!

Trollhättan på fre: Snart Check!

Gymkort: Väldigt snart Check!



kram

2011-03-14 @ 22:53:33
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0