Planering

Imorgon ska jag visst jobba hela dagen igen...  jag hatar verkligen mina långa dagar. När ska man få tid att leka med sin son då? Handla mat och sånt där vanligt som man måste göra..

Imorgon ska jag boka båtbiljetter till Norge. Ska både på möhippa och bröllop framöver.  :)  Boendet är fixat, det var ledigt där jag brukar bo, nöjd!
Jag längtar som sjutton till i sommar. Jag har massa roliga och spännande saker som jag ska göra! Jag är verkligen äventyrslysten av mig och gillar att hitta på saker. Det kanske är därför jag har flyttat så många gånger, jag vet inte..  Även om jag alltid kommer tillbaka till Halmstad så kan jag nog inte säga att jag ångrar mig... 

Nu är det nyheterna på TV4, vilket innebär att kl är 22, borde verkligen gå in och duscha nu!!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0