Uppe 06,21

Man hinner en del när man går upp i tid!
Nu har jag varit på ett möte inne i stan, sen hem och laga lunch, det blev köttbullar idag.
Sen läste jag saga för Jim tills han somnade. Då bytte jag lakan och dammade av hans rum. Plockade iordning alla leksaker, sorterade alla pusselbitar, lego mm
Vek massa tvätt samt stoppade in ny maskin. plockade disk och startade diskmaskinen. rensat lite i min garderob, sånt där som man inte gör så ofta som att rensa ut strumpor det är hål i och slängt några gamla halsband och örhängen det bara finns en av. Åhhhh jag gillar utrensningar! Det känns så skönt efteråt!

Nu ska jag bara vänta på att Jim ska vakna så kan jag dammsuga också. Innan har han varit superrädd för dammsugaren så det har varit problem varje gång... Nu kan han  acceptera det och sitter uppkrypen i soffan eller på köksbordet!
Vad ska man ha till middag ikväll? Dax att ta fram något ur frysen..

Mötet i som skulle varit kl 14 idag blev inställt, kanske lika bra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0