Godmorgon Halmstad

Jajamensan, uppe med tuppen idag också.
Jag har målare i lägenheten idag  :)   Dom ska måla taket i badrummet. vad är det för speciellt med män med arbets/snickarbyxor? I like it alot!  Trots att jag ser sånna varje dag på jobbet  ;)

Idag blir det lång dag på jobbet, jobbar hela dagen sen ska jag försöka komma iväg och sola på kvällen. Hmm  får se om jag hinner. jag har solat många gånger nu men ändå blir jag inte brun.. jag måste ha världens sämsta pigment.  och nej, jag har inte haft tid att sola på dagarna nu när det varit fint väder, jag jobbar nästan alltid till halv åtta på kvällen. Så jävla tråkit... men det är en annan historia..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du får köpa solkräm där som maxar effekten o sen får du sola i deras De Lux solarie eller vad det heter. Det dyraste. Det solariet är super bra. Eller så går du o solsprayar dig, då blir du ju garanterat brun för ett tag framöver.

2011-05-04 @ 09:09:57
Postat av: Josefin

ujuj... solar redan i det dyraste...



solspray är en bra ide, har testat det en gång.. men det håller ju fan bara i typ fyra dagar.

2011-05-04 @ 22:01:14
URL: http://www.josefinmalmer.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0