Tack Jim

Åhhh äntligen sov Jim hela natten i sin egen säng och dessutom fick jag väcka honom imorse! När hände detta senast? Synd bara att just idag var dagen då jag skulle börja kl 8... Tänk om jag varit ledig och det blivit riktig sovmorgon.. Men inte hänga läpp nu utan bara vara glad att det var en härlig morgon! Jag känner mig pigg och på hugget här på jobbet! Hehe... Vad nu det kan innebära, det återstår att se. På måndag har mitt fackförbund möte med ansvariga på Cheapy ang min lön som jag inte fått ut. Får se vart detta slutar. Bahamas eller Borås? Haha skojade bara:..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag röstar helt klart på Bahamas! ;)

2011-05-27 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0