Hmm ?

Josefin fortsätter att fundera...

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, Winnerbäck dagen till ära. En sak jag har funderat på ett tag är hur fan alla kommer på sina texter. Sitter dom och funderar hemma ba:  Ja men det här låter bra! eller är det självupplevt?

Ta då Bo Kaspers orkester....  kan inte hända mycket i deras liv när dom sjunger så jävla sakta.
Elller.
The Poodles... "One night of passion, one night of hunger, my attraction is getting stronger..."  
(oh la laaaa)  hahha
Eller varför inte Sabrinas "Boys boys boys" ... "boys boys boys, I´m looking for a good time"

Lasse Lindh sjunger " jag ska slåss i dina kvarter"   , då sjunger Pandora " Come on and do it" 

hahhaa... jag gillar att para ihop låtar sådär. En störd gen i mig själv.

Magnus Uggla: "Därför vill jag utfärda varning, håller er borta från denna galning, vilda flickor vill gå i kloster, efter en dejt med stans värsta plåster"  ??   hahhah  sjukt  hur kom han på det liksom, självupplevt eller lät det bara bra?

The Ark- "One of us is gonna die young"   Uhhhhh...  nej tack.

..... Fast jag har en favvo:    "I am the one and only, nobody i´d rather be, I am the one and only, you can´t take that away from me"  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0