Paintgubben

Om nån timme ska jag åka in till stan. Sara och jag ska käka nånstans ikväll. Vi gamla tanter till mammor måste komma ut och lufta oss ibland liksom ;)
Sen så tycker jag själv rätt synd om mig också efter tatueringen... haha..  lite ont gör det ju!  ;)

Jag har gjort en skiss i paint, den blev inte så jävla snygg men ni ser ju iaf...


Här är mina tatueringar! 

1 Min första tatuering! Gjord av "legenden" Andy him self! NÖJD.

2. Ska göras om! Gillar den inte. Svanken... hur tänkte jag där? Dessutom är den 100 på smärtskalan att göra i svanken!!  Fyyy faaan!!

3  och 4 gjordes ju samtidigt så räknas som en. NÖJD.

5. MYCKET NÖJD över valet av plats och motiv.

6. Liten tatuering, väldigt nöjd över den också. typ 0 på smärtskalan att tatuera sig där nere på armen, mycket bra!!

7. Made today! happy happy!  Väldigt nöjd. Dock var det 25 på smärtskalan på vissa ställen, när han var långt upp mot halsen... fast han var inte det men det kändes som han skulle tatuera mig på halsen vissa gånger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0