Irri

Min dator har fått flippen idag. Facebook ser ut som den gjorde i begynnelsen och allt är helt uppförstorat, samma sak på alla sidor jag loggar in på...

Något annat som irriterar mig till vansinne är att Jims pappa skulle haft Jim förra veckan, smsade och sa att han inte fick ledigt från sitt jobb, ville ha nästa vecka istället.
Nu är det så här att vi har en DOM I TINGSRÄTTEN som säger att han ska ha honom var 6e vecka och då är det upp till var och en att leva så man kan följa domen.
Jag gav med mig för att visa mig från min bästa sida, och sa Okej du kan ha han nästa vecka istället.
Tror ni han svarat på sms eller mail eller när jag försökt ringa honom? Nej.
Jag tror han åkt utomlands. Men det är bara vad jag tror.
Idag fredag, har jag fortfarande inte fått tag på honom om han ska hämta Jim imorgon eller inte...
jag åker inte med Jim till Uddevalla om jag inte vet om Jims pappa kommer.
Hur fan kan man inte vilja träffa sitt barn?

Kommentarer
Postat av: Emma

Urs fy vilken otroligt frustrerad situation :(

2012-02-13 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0