Åhhh :/

Jörgen fyller år imorgon och vi skulle väl fira lite och mysa ikväll. Det blev inte så! För det första så undrade jag om han funderat på någon kvällsmat, då föreslår han att vi ska äta tre dagar gamla rester! Mysigt? Nej! Det slutade med att jag köpte med mig köttfärs och jag gjorde spagetti och köttfärssås till alla.... Sen hade jag också köpt med mig kladdkaka och grädde som vi skulle fira lite med. Jörgen låg på golvet i hans sons rum och fixade med hans nya golvmatta, efter mycket om och men kom han ut och fick sina paket också. En svart och vit rutig skjorta, en ny plånbok eftersom hans var sönder och ihoptejpad samt en fin fotoram att sätta in sex st foton i. Han säger att han inte gillar skjortor, plånböcker köper han alltid i Ullared och ramen, ja den var väl fin ungefär... :/ så jävla sur blev jag och min kväll var förstörd typ. Dessutom var det extremt kallt här inne idag, helt stelfrusen trots filt , fårskinn och dubbla raggsockar. Gick upp och tog en låg och varm dusch så kändes det lite bätte sen. Vilken skitkväll det blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0