Balans

Att vara en balanserad människa är nog inget för mig...  Antingen är jag glad eller skitarg...  verkar det som. Just nu är jag arg. Någon idiot har tagit Jims nya fina skateboard! Ledsen han blev när han märkte att den va borta.  :/   jag är ledig imorgon så det blir väl till att köpa en ny då...  tråkit men sant.

Well...  så det här med renoveringen, som jag känner tar väldigt mycket tid av min tankeverksamhet....
Hoppas allt går i lås nu, att dom är klara med tapetseringen på torsdag och att mina möbler kommer på fredag som det är tänkt :)  Just nu verkar det gå som det ska.

... Och så en sak till som jag vill säga BTW. Imorgon ska jag och Jim åka ut till Flygstaden och växla in alla mynt på Maxi.  Har sparat nästan alla mina mynt hela hösten och vintern, och nu tänkte jag tömma och växla in lite pund till London :)  Spännande att se vad det blir i pengar, jag tippar på runt 1500 kr, alltid nåt! :)

Det är inte så långt kvar till London nu!!  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0